Faste læsere

mandag den 19. marts 2012

Så er den nye folketingspamper på vej til tag selv bordet!

Socialdemokraternes første mand i Europa Parlamentet, Dan Jørgensen
retter nu blikket mod Folketinget.


Herregud i slatne skatteborgere, Dan er en sand socialdemokrat
og en særdeles god kunstner til at mestre det
at knokle for at få fyldt lommerne med skattekronerne.

Lad mig denne gang være meget præcis, Dan er helt efter pamperbogen,
hvilket glæder mig mig meget. Faktisk er jeg dybt berørt over at have en
socialdemokrat af hans kaliber inden for min rækkevidde, og ja!

Jeg er sikker på at han gøre det meget, meget bedre end Sass det skvat!

Dernede i EUs Elfenbenspalads har han fået fyldt lommerne og
har, når han indtager Folketinget nye ideer til meget mere af samme slags!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar